Czytasz
Zwiększ sprzedaż w Walentynki!

Zwiększ sprzedaż w Walentynki!

25 stycznia 2019

Walentynki to jedna z lepszych okazji aby wprowadzić specjalne oferty i promocje dla swoich klientów. Dzięki temu, możesz zmaksymalizować swoją sprzedaż w tym okresie, a także pozyskać nowych klientów.

Aby prezent Walentynkowy w postaci bonu podarunkowego czy vouchuera na wybrany zabieg był jeszcze bardziej atrakcyjny, zastosuj dedykowaną grafikę. Jeśli nie masz czasu na jej przygotowanie, skorzystaj z gotowego wzoru dostępnego w Droplabs.

Jak ustawić systemowy voucher?

  • Wybierz usługę lub pakiet, który chcesz promować na Walentynki lub stwórz dedykowaną ofertę.

Zaloguj się do panelu klienta, a następnie edytuj istniejącą usługę lub dodaj nową. W sekcji Wygląd wejściówki wybierz wariant Walentynkowy.

Promocja oferty

  • Pamiętaj aby odpowiednio wcześniej poinformować klientów o promocji w mediach społecznościowych. Zadbaj, żeby osoby zainteresowane Twoim obiektem dowiedziały się, że na Twojej stronie internetowej można kupić Walentynkowy prezent.
  • Informuj klientów telefonicznie o specjalnej ofercie.
  • Zaplanuj przedsprzedaż! Ustal do kiedy obowiązuje sprzedaż i ile usług maksymalnie może być sprzedanych w konkretnej cenie.
  • Wyślij do klientów SMS informujący o ograniczonym czasie na zakup Walentynkowego pakietu w promocyjnej cenie i ich ograniczonej liczbie. W SMS-ie koniecznie dodaj link do strony gdzie można dokonać zakupu. Wyślij także specjalny, dedykowany newsletter.


0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Powiązane artykuły

7 października 2020

Jak wygląda sprzedaż mobilna e-commerce?

12 września 2022

Webinar: Pozycjonowanie lokalne w Google. Jak do tego podejść?

14 maja 2019

Dzień Matki w Twoim sklepie online

Arrow-up