Czytasz
Zwiększ sprzedaż w Walentynki!

Zwiększ sprzedaż w Walentynki!

25 stycznia 2019

Walentynki to jedna z lepszych okazji aby wprowadzić specjalne oferty i promocje dla swoich klientów. Dzięki temu, możesz zmaksymalizować swoją sprzedaż w tym okresie, a także pozyskać nowych klientów.

Aby prezent Walentynkowy w postaci bonu podarunkowego czy vouchera na wybrany zabieg był jeszcze bardziej atrakcyjny, zastosuj dedykowaną grafikę. Jeśli nie masz czasu na jej przygotowanie, skorzystaj z gotowego wzoru dostępnego w Droplabs.

Jak ustawić systemowy voucher?

  • Wybierz usługę lub pakiet, który chcesz promować na Walentynki lub stwórz dedykowaną ofertę.

Zaloguj się do panelu klienta, a następnie edytuj istniejącą usługę lub dodaj nową. W sekcji Wygląd wejściówki wybierz wariant Walentynkowy.

Promocja oferty

  • Pamiętaj aby odpowiednio wcześniej poinformować klientów o promocji w mediach społecznościowych. Zadbaj, żeby osoby zainteresowane Twoim obiektem dowiedziały się, że na Twojej stronie internetowej można kupić Walentynkowy prezent.
  • Informuj klientów telefonicznie o specjalnej ofercie.
  • Zaplanuj przedsprzedaż! Ustal do kiedy obowiązuje sprzedaż i ile usług maksymalnie może być sprzedanych w konkretnej cenie.
  • Wyślij do klientów SMS informujący o ograniczonym czasie na zakup Walentynkowego pakietu w promocyjnej cenie i ich ograniczonej liczbie. W SMS-ie koniecznie dodaj link do strony gdzie można dokonać zakupu. Wyślij także specjalny, dedykowany newsletter.

Powiązane artykuły

sposoby na bezplatne dotarcia do klienta
17 lutego 2021

5 sposobów na bezpłatne dotarcie do klientów

webinar-innowacje-w-rekreacji
14 lipca 2021

Podsumowanie: Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

3 sierpnia 2020

Omijanie kolejki do kasy biletowej

Arrow-up