Czytasz
Sprzedaż online to dzisiaj must-have

Sprzedaż online to dzisiaj must-have

17 lipca 2020

COT Operator Zakopane od 18 lat, z sukcesem, tworzy i wspiera turystykę w Zakopanem. To młody zespół złożony z najlepszych specjalistów, którzy przez ostatnie lata zbudowali nowoczesną firmę, która rocznie obsługuje ponad 60 tysięcy klientów w Zakopanem. COT to najlepsze atrakcje dla turystów, regionalna baza hotelowa oraz organizator kompleksowych imprez integracyjnych, eventów, spotkań rodzinnych oraz wyjazdów firmowych. Jak sami mówią przedstawiciele COT: Firma jest zarządzana zgodnie z najwyższymi standardami, stawia na wysoką jakość usług i miłą obsługę klienta.

Jednym z elementów pozwalających tę jakość uzyskać jest możliwość kupowania usług online na stronie internetowej COT. 

Jak Droplabs sprawdza się w tak dużej firmie, oferującej tak różnorodne usługi? Przeczytajcie sami! Pani Halina Olesiak – Marketing Manager COT, osobiście opowiedziała nam o sprzedaży internetowej usług w jednej z największych firm z atrakcjami na terenie Zakopanego.  


Od jak dawna umożliwiacie klientom sprzedaż online?

Prowadzimy sprzedaż online od około roku. W Droplabs działa niezależnie kilka naszych firm i kilkanaście lokalizacji.

Czy Droplabs to pierwsze tego typu oprogramowanie, które zdecydowaliście się wprowadzić? 

Wcześniej testowaliśmy i wdrażaliśmy różne inne systemy, jednak żaden nie spełnił naszych wymagań, do których należy m.in. specyficzny charakter usług – różne warianty i kombinacje sprawiły, że w innych systemach nie byliśmy w stanie w 100% wprowadzić oferty i przedstawić jej w atrakcyjny sposób. Co więcej, tamte systemy stały w miejscu – zgłaszaliśmy im różne sugestie jednak najwidoczniej nie byli zainteresowani usprawnianiem swojego produktu. To jest jedna z najważniejszych rzeczy, które wyróżniają Droplabs – ciągły rozwój, dążenie do perfekcji.

Czy uważacie, że posiadanie sprzedaży online jest istotne? Pomaga Wam to rozwijać biznes? 

Wprowadzenie sprzedaży online było dla nas priorytetem – w każdym biznesie kładziemy nacisk na ciągły rozwój, a sprzedaż online to dzisiaj must have, choć na naszym zakopiańskim rynku to nie jest jeszcze oczywista sprawa. Testowaliśmy różne systemy aż przez przypadek zobaczyliśmy Droplabs u innej dużej firmy – zaciekawiło nas to. Udostępnili mi Państwo panel i… już nie chcieliśmy żadnych innych systemów! Na samym początku system nie był perfekcyjny, tak jak mówiłam – nasze oczekiwania są specyficzne, ale wszystko, co zgłosiliśmy zostało wdrożone bardzo szybko, więc była to jedynie kwestia czasu.

Jaką wygląda Wasz system pracy? Jak promujecie ofertę? 

Sprzedajemy na wielu witrynach – mamy kilka witryn typu „marketplace”, gdzie można znaleźć różne nasze usługi. Mamy także partnerów, którzy prezentują nasze usługi na swoich stronach.

Każda z naszych ofert ma swoją niezależną prezentację na WWW – np. wycieczki na skuterach śnieżnych (każda wycieczka ma swoją podstronę). Droplabs pełni dla nas raczej funkcję typowego elementu sprzedażowego na tej podstronie, a nie modułu prezentacji oferty. Dodatkowo staramy się, by w każdej usłudze na Droplabs był pełen regulamin i zasady korzystania z usługi. Klient otrzymuje wtedy na maila bilet ze wszystkimi niezbędnymi informacjami – to dla nas oszczędność czasu pracowników. Najpierw dotyczy to samego procesu zakupowego, a potem wiąże się to z mniejszą liczbą telefonów, maili oraz problemów.

Jaka funkcja Droplabs jest dla Was szczególnie przydatna? 

Jest ich kilka, ale najważniejsze z nich to:

  • Dwujęzyczność – bardzo ważna dla nas funkcja. Na niektórych usługach większość naszych Klientów to turyści z zagranicy. Wprowadzenie przez Was tej funkcji w takiej formie to także oszczędność czasu – na wprowadzaniu i zarządzaniu ofertami.
  • Promocje – Głównie korzystamy z kodów rabatowych.

Co robicie żeby codziennie bić rekordy sprzedaży? 

Promowanie jest tu najważniejsze – Facebook, Instagram, reklamy na Facebooku i Instagramie, ulotki w hotelach, billboardy, reklamy w przewodnikach – staramy się być wszędzie!

Czy ma Pani jakieś przemyślenia odnośnie systemu Droplabs? Czy są jakieś branże, w których może się nie sprawdzić? 

Nie znam w 100% zakresu działalności Waszych Klientów, ale macie gotowe rozwiązanie, które z pewnością już w takiej formie może sprawdzić się w wielu branżach, nie tylko usługowych. System Droplabs z pewnością sprawdzi się także w przypadku osób, które same sprzedają i wydają swoje książki czy kursy online. Jak również wszystkim tym, którzy nie mają wielkiej witryny tylko często opierają swoje działania na jednym landing page.

Rozliczenia, które macie, to świetny model także dla małych przedsiębiorców.

Ponadto klienci bardzo chwalą szybką, bezpieczną rezerwację bez logowania. 

Czy wyobrażacie sobie powrót do czasów bez Droplabs?

Zdecydowanie nie wyobrażamy sobie już funkcjonowania bez stabilnego, dobrze skonfigurowanego systemu rezerwacji online.


Jeśli i Ty nie możesz sobie wyobrazić swojej firmy bez sprzedaży online bądź chciałbyś spróbować ją wprowadzić, napisz na [email protected]. Pomożemy!

Powiązane artykuły

Michal Holdenmajer Droplabs
6 kwietnia 2020

Droplabs bronią przedsiębiorców w czasie kryzysu

Arrow-up