Wraz ze zbliżającą się zimą, oferta Twojego obiektu się zmienia. To odpowiedni czas, by wprowadzić do oferty internetowej wejściówki na zimowe atrakcje. Jeśli zatem planujesz sprzedaż karnetów narciarskich, kursów jazdy na nartach, biletów na lodowisko czy zorganizowanego kuligu – przeczytaj, jak możesz przygotować swoją ofertę.
Stok narciarski
Używaj Systemu Droplabs do sprzedaży usług na stoku narciarskim. Wiele dostępnych funkcji systemu ułatwi Ci zarządzanie taką ofertą. Wybierz odpowiedni typ usługi – karnet bądź bilet do wykorzystania w konkretnym dniu lub dniach i skutecznie sprzedawaj usługi w Internecie.
Jeśli oferujesz także lekcje jazdy na nartach wykorzystaj bilety z wyborem konkretnego dnia i godziny, by wygodnie umawiać się na zajęcia. Dostosuj lekcje korzystając z opcji zadawania pytań w trakcie zakupu. Dzięki temu dowiesz się, na jakim poziomie zaawansowania jest Twój klient, a także, czy jeździ na nartach bądź snowboardzie. W ten sposób dopasujesz usługę do potrzeb swojego klienta. Możesz zaoferować mu także wypożyczenie sprzętu – w tym celu użyj funkcji dodatków.
Lodowisko
W przypadku sprzedaży biletów na lodowisko, koniecznie skorzystaj z możliwości wyświetlania informacji o ominięciu kolejki do kasy biletowej. To skutecznie zachęci klientów do zakupu wejściówek przez internet – zarówno z powodu bezpieczeństwa, jak i szybkości oraz wygody zakupów internetowych. Nie zapomnij także o możliwości sprzedaży dodatków – w tym przypadku może być to dodatkowa usługa wypożyczenia łyżew. Chcesz sprzedawać bilety grupowe? To żaden problem – wykorzystaj do tego odpowiedni typ usługi.
W związku z koniecznością stosowania się do odpowiednich norm sanitarnych, praca Twojego obiektu może być znacznie utrudniona. Warto zatem postawić na automatyzację, dzięki czemu kontrola sprzedanej liczby biletów oraz ich weryfikacja wejściówek na lodowisko będzie znacznie łatwiejsza.
Chcesz wiedzieć więcej na temat sprzedaży wejściówek na lodowisku? Przeczytaj ten artykuł.
Kulig
Jeśli oferujesz kuligi zimowe – sprzedawaj je w swoim sklepie internetowym z wykorzystaniem biletu z wyborem dnia i godziny. Droplabs posiada wiele funkcji, które ułatwiają sprzedaż tego typu usług. Jedną z nich jest możliwość zadawania pytań przy zakupie, dzięki czemu unikniesz problemów z ustaleniem miejsca zbiórki czy odbioru klientów. W przypadku współpracy z innymi obiektami, warto skorzystać też z narzędzia ułatwiającego taką kooperację – Panelu Partnera.