Reading:
Jak sprzedaż online ułatwia pracę w szkole tańca?

Jak sprzedaż online ułatwia pracę w szkole tańca?

15 listopada 2019

Czyli krótka opowieść pani Magdaleny Wrony, managerki Lejdis Studio Łódź, o tym czy warto wprowadzić sprzedaż online w szkole tańca.

Lejdis Studio to przestrzeń fitness, pole dance oraz tańca w centrum Łodzi. To jednak więcej niż tylko szkoła. To miejsce, które swoim przytulnym klimatem zachęca do nawiązywania relacji, odpoczynku i spędzania czasu w gronie rodziny i bliskich. Co mówi o sobie załoga Lejdis Studio?

Współpracujemy z najlepszymi, bo chcemy być najlepsi. Tak jak w sporcie: zawsze stawiamy sobie ambitne cele i uwielbiamy wygrywać.

Jakie kroki podejmuje Lejdis, żeby wygrywać? Jednym z nich na pewno jest stały rozwój i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, takich jak chociażby sprzedaż online. Zapraszamy do lektury!

2 lata razem

Firmy Lejdis Studio i Droplabs współpracują ze sobą już 2 lata. Usługa sprzedaży online została uruchomiona w październiku 2017 roku.

Długo nie zastanawialiśmy się nad wprowadzeniem takiej formy sprzedaży, wiedzieliśmy, że będzie to bardzo duże ułatwienie dla naszych klientów oraz dla nas. Pomysł wydał nam się świetny i do razu zaczęliśmy działać.

To firma Droplabs zgłosiła się do nas z propozycją współpracy, uruchomienie sprzedaży było bardzo proste. Panel obsługi użytkownika również jest łatwy w obsłudze, po przeczytaniu informacji jeden raz spokojnie można swobodnie dodawać usługi nie martwiąc się, że popełni się błąd. Nawiązanie współpracy z Droplabs to jedna z lepszych decyzji jaką podjęliśmy, aby usprawnić sprzedaż naszych wejściówek, w tym momencie nie wyobrażam sobie rezygnować ze sklepu online.

Ułatwienie w codziennych obowiązkach

Wprowadzenie takiego rozwiązania było dla nas ułatwieniem, jeżeli chodzi o pracę recepcji. Dużo sprawniej i prościej odpowiada nam się na maila, jaki przychodzi po wykupieniu usługi, wszystko jest uporządkowane a jakiekolwiek pomyłki zdarzają się bardzo rzadko. Uważam, że w każdej branży, gdzie sprzedaję się usługi uruchomienie sklepu online jest dobrym rozwiązaniem, trzeba iść do przodu, rozwijać się i odpowiadać na oczekiwania klientów.

Nasze klientki pytały o nową funkcję na naszej stronie, kupno wejściówki poprzez panel Droplabs jest proste i przyjemne, więc nasi kursanci nie kryli zadowolenia. Najbardziej cieszyły komentarze: kupno waszego kursu na stronie jest tak proste, że nawet dziecko potrafi to zrobić, nie ma w tym nic skomplikowanego, wszystko jest opisane i wyjaśnione krok po kroku.

Pierwsze efekty od ręki

Pierwsze powiadomienie o zakupionej wejściówce otrzymaliśmy na skrzynkę mailową już w pierwszym miesiącu współpracy, tak więc na efekty nie czekaliśmy długo. Nasze główne studio mieści się w Łodzi i mamy tutaj kilka konkurencyjnych szkół, natomiast jesteśmy jedynym miejscem, które prowadzi sprzedaż usług online poprzez sklep Droplabs. Myślę, że klienci zwracają na to uwagę przy wyborze szkoły 😉

Na pytanie odnośnie tego jaka część karnetów kupowana jest online a jaka stacjonarnie bardzo ciężko jest odpowiedzieć. Nasi klienci nieustannie zmieniają sposoby płatności za zajęcia, dużo osób w klubie korzysta z kart partnerskich, więc tak naprawdę nie muszą kupować karnetów czy pojedynczych wejść. Pozostali klienci dzielą się na 2 grupy – jedni chcą płacić tylko na miejscu, a innym jest wygodniej zrobić to przez Internet. Przewagę ma tutaj ta druga grupa – osoby kupujące usługi online.

Utrzymanie wysokiej sprzedaży nie jest trudne, wystarczy działać systematycznie i aktualizować swoją ofertę, reklamy i konta internetowe aby klienci cały czas widzieli nasze usługi w sprzedaży.

Informacje o wprowadzeniu sprzedaży online opublikowaliśmy na naszych portalach społecznościowych, gdzie śledzą nas prawie wszyscy klienci więc była to najłatwiejsza i najbardziej efektywna droga. Staramy się być aktywni w internecie. Wszystkie nasze konta social media oraz strona internetowa aktualizowane są na bieżąco, codziennie wrzucamy informacje o zajęciach, zdjęcia i filmy z zajęć, aby inni mogli zobaczyć, że w Lejdis Studio można ćwiczyć i świetnie się bawić jednocześnie. Wiadomo, że żadna konkurencja nie śpi i każdy ma swoje sposoby na pozyskanie klienta czy zwrócenie czyjejś uwagi. Pozostaje jedynie dążyć do bycia jeszcze lepszym.

Jeśli i Ty chcesz wprowadzić sprzedaż online w swoim obiekcie, napisz na [email protected] Chętnie przedstawimy możliwości współpracy!

Related Stories

9 października 2019

Są klienci, którzy kupują tylko online

11 września 2019

Jak sprzedawać bilety do Aquaparku, czyli o wygodzie i swobodzie korzystania z platformy Droplabs

Klienci Droplabs nie mają wątpliwości, że sprzedaż internetowa pozwala im efektywniej prowadzić swój biznes. Zobacz, jak przygoda ze sklepem online rozwija się w jednym z największych Aquaparków w Polsce!

Arrow-up