Czytasz
Usprawnienie obsługi klientów wybierających termin realizacji usługi

Usprawnienie obsługi klientów wybierających termin realizacji usługi

24 czerwca 2020

Tworząc usługę, którą należy wykorzystać w konkretnym dniu, bądź o konkretnej godzinie, warto poinformować klienta o wytycznych w sposobie jej realizacji. Kluczowe instrukcje powinny być zwięzłe oraz jasne, co pomoże klientowi bez przeszkód skorzystać z usługi. Właściwa komunikacja pozwala także usprawnić logistykę obiektu. Pomocne mogą okazać się nowe rozwiązania dostępne w Droplabs.

Uwagi – czyli zwięzłe komentarze dodawane do poszczególnych terminów mogą znaleźć zastosowanie w wielu branżach, a zwłaszcza w branży turystycznej i rekreacyjnej. Poniżej przedstawiamy parę przykładów w jaki sposób te krótkie opisy mogą usprawnić proces realizacji usługi.

Wycieczki

Będąc organizatorem wycieczki, pewnie skorzystamy z funkcjonalności jaką jest wybór daty realizacji usługi przez klienta. Dzięki temu klienci bez problemu wiedzą w jakie dni i o jakich godzinach mają możliwość podróży.

Co więcej – korzystając z opcji dynamicznych cen, zainteresowani ofertą widzą nie tylko ile miejsc zostało na konkretny dzień, ale także jak cenowo różnią się wycieczki w zależności od wybranej daty. Po więcej informacji na temat dynamicznych cen zapraszamy do tego artykułu.

Dodatkową możliwością, która może usprawnić logistykę obiektu oraz przyspieszyć decyzję zakupową klientów jest pokazanie ile miejsc zostało na konkretny termin.

Edytując w panelu sprzedaży konkretny termin usługi możemy dodać krótką uwagę, której klient nie przeoczy. Nasza informacja wyświetli mu się na tym samym ekranie co wybrany termin realizacji oraz na bilecie – tuż przy terminie realizacji. W przypadku wycieczki może to być chociażby uwaga na temat zbiórki, z prośbą o pojawienie się w konkretnym miejscu, na kwadrans przed planowanym odjazdem. Może to być też przykładowo przypomnienie o potrzebie zabrania paszportu/dowodu osobistego z uwagi na wyjazd poza granicę kraju.

Jeśli oferujemy dodatkowo płatną opcję zabrania klienta spod konkretnego adresu, możemy skorzystać z funkcji jakim są dodatkowe pytania podczas zakupu. Wystarczy ustawić wymaganą odpowiedź na pytanie o miejsce, gdzie ma pojawić się kierowca.

Parki wodne

Opcja ustawienia uwag znajdzie zastosowanie chociażby w celu uniknięcia kolejek w obiekcie. Jeśli w dniach piątek-poniedziałek, w parku wodnym uruchamiane są osobne kasy dla osób, które zakupiły wejściówki online – powiadommy o tym klienta. Dzięki Droplabs, przy wyborze biletów we wspomnianych wcześniej dniach oraz na biletach pojawi się stosowna informacja.

Dzięki temu klient oszczędzi czasu zarówno sobie jak i obsłudze obiektu.

Przystępne rozwiązanie

Z Twoich usług z chęcią skorzystają także osoby przyjeżdżające z zagranicy. Dzięki dodaniu oferty w drugim języku – turyści chętniej zakupią bilet. Pamiętaj aby dodać w języku angielskim nazwę usługi, jej opis oraz wspomniane wyżej ewentualne uwagi do usług realizowanych w konkretnych dniach i godzinach.


Funkcja uwag może pomóc w procesie realizacji usługi także tobie!

Powiązane artykuły

bilety na lodowisko
16 grudnia 2020

Lodowisko w Internecie. Jak sprzedawać bilety online?

23 maja 2019

Jak sprzedawać karnety w Internecie?

Sprzedaż online w obiektach sportowych pozwala zwiększyć ilość sprzedanych karnetów czasowych. Sprawdź, jak możesz skutecznie sprzedawać online karnety w Twoim obiekcie.

Arrow-up