Przygotowaliśmy dla naszych klientów kolejny kanał sprzedaży – możliwość dokonania zakupów przez bezobsługowe biletomaty. W Droplabs to już 5 kanał, który dołączył do sprzedaży przez stronę internetową atrakcji, jej fanpage na Facebooku, wewnętrznej (na miejscu) oraz przez partnerów biznesowych (B2B). Poznaj zalety nowego rozwiązania.
Sprzedaż przez biletomaty sprawdza się w sytuacjach, kiedy płatność ma nastąpić w trakcie usługi lub po jej zakończeniu. Odwiedzający może pobrać bilet uprawniający do wjazdu na parking i dopiero po zaparkowaniu zapłacić.
Dla obiektu wdrożenie danego kanału pozwala na usprawnienie przepływu osób czy samochodów w miejscach, gdzie dokonanie natychmiastowej płatności zajmowałoby więcej czasu i groziłoby zatorami czy kolejkami.
Zdecydowana większość wdrożeń i nowych funkcjonalności, o które uzupełniamy nasz system, jest opracowywana na podstawie sugestii i rozmów z naszymi klientami. W przypadkach integracji z urządzeniami, jak biletomaty, szlabany czy bramki w proces tworzenia najlepszego rozwiązania są zaangażowani producenci sprzętu, których znajomość produktu i jego oprogramowania jest nadzwyczaj cenna.
“Dość długo rozmawialiśmy z klientem o problemach z zatorami, jakie mają na wjeździe do swojego obiektu. Rozważaliśmy wspólnie kilka rozwiązań i zdecydowaliśmy się na wdrożenie w danej formie, aby poprzez swoją uniwersalność znalazło swoje zastosowanie w różnych obiektach i na kilka sposobów. Najważniejsza tutaj jest elastyczność związana z tym, że płatność może nastąpić po wygenerowaniu biletu,” – opowiada zespół Productu Droplabs.
Zapewnienie kompatybilności systemu Droplabs z narzędziami do kontroli dostępu w obiektach jest jednym z naszych stałych celów. Śledzimy rozwój w danym segmencie i na bieżąco dopasujemy się do zmian.
Jesteś zainteresowany wdrożeniem integracji z biletomatem? Porozmawiajmy: +48 732 083 344!