Jeśli chcesz umożliwić klientom zakup biletów na kilka dni bądź możliwość skorzystania z weekendowej oferty – dodaj bilet kilkudniowy do swojego sklepu internetowego. Bilety kilkudniowe to rozwiązanie, które nie tylko pomoże Ci zwiększyć sprzedaż, ale przede wszystkim da dużą wygodę Twoim klientom i ułatwi im zaplanowanie dłużej wizyty. Jak zatem wykorzystać bilet kilkudniowy w swoim sklepie?
Sprzedaż w aquaparku
Bilet kilkudniowy to świetne rozwiązanie dla aquaparków. Korzystając ze sprzedaży tego typu biletów ułatwisz zakup klientom, którzy chcieliby spędzić więcej czasu w Twoim obiekcie. Dodatkowo możesz kontrolować minimalną oraz maksymalną liczbę dni, na jakie prowadzona będzie sprzedaż. Warto zatem wprowadzić ten rodzaj biletu, aby klienci mogli wygodnie i szybko zaplanować dłuższą wizytę.
Elastyczne ceny
Warto również uwzględnić zmianę cenę w zależności od daty i przykładowo zaoferować wyższe ceny w weekendy, kiedy to więcej klientów odwiedza obiekt. O zmianie ceny w zależności od daty pisaliśmy tutaj. Zależnie od ceny biletu w danym dniu, system pokaże całościowy koszt zamówienia składanego przez klienta.
Weekend w parku rozrywki
Bilety kilkudniowe to również podstawy oferty dla parków rozrywki. Jeśli chcesz, by Twoi klienci mieli możliwość zakupu lub rezerwacji kilkudniowej wycieczki do parku rozrywki – koniecznie uwzględnij bilet kilkudniowy w swojej ofercie. Możesz udostępnić zakup biletu na dowolną ilość dni. Dzięki temu klient sam zdecyduje, ile dni chciałby spędzić w Twoim obiekcie.
Możesz wykorzystać ten bilet także do tworzenia oferty weekendowej. Wystarczy ograniczyć udostępnione terminy jedynie do weekendów. Wówczas klient będzie mógł zakupić bilet wyłącznie dwudniowy, którego okres realizacji wypada w sobotę i niedzielę.
Notatka przy terminie realizacji
Warto również skorzystać z możliwości dodawania notatki, która wyświetli się przy wyborze terminu. Dodaj tam wskazówki związane z wykorzystaniem wejściówki lub ważne informacje na temat lokalizacji obiektu czy godzin otwarcia. Jak wykorzystywać notatki pisaliśmy tutaj.
Oferta w języku angielskim
Warto pamiętać także o stworzeniu oferty w języku angielskim, aby zagraniczni klienci mieli możliwość kupowania kilkudniowych biletów. Dzięki dodawaniu oferty w innym języku, zagraniczni turyści chętniej zakupią bilet w sklepie internetowym. Korzyści dwujęzycznego sklepu przedstawialiśmy w tym artykule.