Czytasz
Wyróżnione informacje na biletach i obsługa systemu w języku ukraińskim

Wyróżnione informacje na biletach i obsługa systemu w języku ukraińskim

25 lipca 2022

Wakacje trwają, sezon wrze a my nie zatrzymujemy się z wprowadzaniem nowości w systemie Droplabs. Obecnie u dużej części naszych klientów trwa najbardziej aktywny i zapracowany okres. Właśnie dlatego zgłaszają oni jeszcze więcej swoich potrzeb. W odpowiedzi na to przyspieszamy tempo wdrożeń, aby udostępnić dla atrakcji oraz ich odwiedzających jak największy szereg usprawnień i nowych możliwości technicznych. W tym tygodniu chcemy przedstawić 2 nowości: możliwość umieszczenia informacji wyróżnionych na biletach w ofercie oraz obsługa systemu i elementu sprzedażowego w języku ukraińskim.

Wyróżnione informacje do każdej usługi w ofercie

Umożliwiliśmy dodanie wyróżnionych informacji do usług w ofercie, co służy do przekazanie ważnych szczegółów biletu w wygodnej i zgrabnej formie. Najczęściej wybierane wyróżnienia dotyczą m.in.:

  • dzieci do określonego wieku lub wzrostu mogą wchodzić za darmo,
  • zakupu online najpóźniej 24 godziny przed realizacją,
  • czy parking w cenie biletu czy płatny,
  • dostępności biletu od wybranego wieku,
  • bezpłatnego anulowanie w określonym terminie,
  • możliwości zmiany terminu,
  • kiedy jest ostatnie wejście, 
  • zakupu online najpóźniej 1 dzień przed realizacją.
Przykład biletu w Termach Szaflary z wyróżnionymi informacjami dotyczącymi parkingu w cenie biletu i bezpłatnym wstępnie dla dzieci o wzroście do 120 cm

Postaraliśmy się wczuć w rolę odwiedzających atrakcji, co nie było trudne, bo często odwiedzamy obiekty naszych klientów (niektórzy z przyjaciółmi, a niektórzy z rodziną i dziećmi) . Mieliśmy na celu zdefiniowanie informacji, które są kluczowe podczas zakupu, ale nie są zawarte w cenie czy nazwie biletu. Przykładowo, na co rodzice zwracają uwagę, a co w sytuacji, gdy odwiedzający planuje podróż samochodem czy wiele innych tego typu zagadnień.

Uproszczenie procesu podjęcia decyzji zakupowej jest kluczem tego projektu. Zdajemy sobie jednak sprawę, że każda atrakcja jest unikatowa, dlatego nie ograniczamy się do listy jedynie zdefiniowanych wyróżników, a pracujemy z każdym klientem indywidualnie nad ich dodaniem. Pomagamy w doborze pod kątem estetycznym, praktycznym i marketingowym, a także wygodnej implementacji.

Chciałbyś/abyś dodać wyróżnione informacje do oferty swojej atrakcji turystycznej? Skontaktuj się z nami i dopasujmy to razem – napisz na [email protected] lub zadzwoń do swojego opiekuna.

Obsługa Droplabs w języku ukraińskim

Od dłuższego czasu aktywnie pracujemy nad zwiększeniem bazy języków, w których zarówno jest dostępny nasz sklep online, jak i panel do zarządzania i kontroli biletów. Już teraz lista języków została rozszerzona do aż 7, wśród których najnowszym jest język ukraiński.

Przykład biletu w języku ukraińskim  w Łeba Parku. Bilet jest wyświetlony w wersji ukraińskiej systemu Droplabs, a także oferta, czyli nazwa i opis zostały przetłumaczone na język ukraiński

Z myślą o Ukraińcach, którzy mieszkają w Polsce lub odwiedzają nasz kraj, umożliwiliśmy wyświetlenie elementu sprzedażowego w języku ukraińskim. Aby sklep online został wyświetlony w języku ukraińskim, wystarczy, że odwiedzający kliknie w żółto-niebieską flagę. Można także zapewnić automatyczne dopasowanie języka sklepu do języka przeglądarki kupującego – opcja ta dostępna do zdefiniowania w Panelu Droplabs.

Nowa wersja językowa nie została ograniczona tylko do sklepu dostępnego na stronie atrakcji. Panel zarządzania i kontroli dostępu również został przetłumaczony z myślą o pracownikach atrakcji, dla których język ukraiński jest wygodniejszy.

Aby przedstawić swoim odwiedzającym ofertę atrakcji w języku obcym, w edycji usługi wystarczy wybrać “Dodaj tłumaczenie”, wybrać język i wpisać w polu przetłumaczoną nazwę, opis czy inne szczegóły biletu.

Jeśli jesteś zainteresowany/a wdrożeniem oferty w językach obcych lub masz wątpliwości co do konfiguracji, zapraszamy do kontaktu na [email protected].

Powiązane artykuły

Nowe funckje - Obsługa wersji językowych - Droplabs
23 maja 2022

Obsługa nowych wersji językowych

11 października 2022

Ograniczenie zakupu usługi

Arrow-up