Obiekty działające w branży turystycznej często zawierają różnorakie współprace mające na celu uzupełnianie swoich wzajemnych usług oraz wzajemną promocję. W przypadku nawiązania tego typu relacji Droplabs może służyć jako narzędzie ułatwiające realizację zasad współpracy. Przez panel partnera możesz wygodnie zamawiać bilety lub wycieczki w promocyjnej cenie dla gości swojego hotelu czy pensjonatu. Poniżej znajdziesz dokładnie wskazówki jak to zrobić.
Bilety ze zniżką – krok po kroku
- Logowanie
Ty lub Twoi pracownicy muszą zalogować się się do panelu przez adres e-mail lub numer telefonu komórkowego pod adresem: https://panel.droplabs.pl/.
Napisz do nas na [email protected] jeśli chcesz założyć dodatkowe konta dostępowe dla pracowników.
- Wybór usługodawcy
Po zalogowaniu do panelu, wybierasz usługodawcę, od którego chcesz zamówić bilety.
- Wybór biletów
Następnie wybierasz bilety w zniżkowych cenach i potwierdzasz zamówienie. Sprawdź przygotowaną dla Ciebie ofertę zniżkową już teraz.
- Wydruk biletów
W panelu od razu generują się bilety w formie PDF. Możesz je wydrukować i przekazać swoim gościom albo podać ich adres e-mail.
- Weryfikacja za pomocą kodu QR
Bilety te uprawniają gościa do skorzystania z usługi np. w Termach lub Aquaparku bez wnoszenia dodatkowych opłat na miejscu. Do realizacji biletu wystarczy także samo okazanie kodu QR.
- Raporty
Zamówienia dokonane przez panel są widoczne w zakładce Zamówienia. Masz także dostęp do szczegółowych raportów.
Jak za bilety płaci gość hotelowy?
- Twój gość płaci za bilety Tobie jako pensjonatowi, hotelowi lub firmie wycieczkowej. Czasami hotele wliczają cenę biletu lub biletów w cenę pobytu.
- Bilet nie zawiera nadrukowanej ceny. Możesz więc samodzielnie ustalać cenę jaką ostatecznie zapłaci klient za bilet, zachowując np. własną marżę.
[!] Wyjątkiem jest sytuacja, w której usługodawca ustalił z Tobą obostrzenia dotyczące ceny dla klienta końcowego.
Jak za bilety płacisz Ty jako hotel, pensjonat, firma turystyczna?
- Jako hotel, pensjonat czy firma turystyczna, płacisz za bilety usługodawcy np. Termie, w sposób określony na platformie: płatnością odroczoną na koniec miesiąca lub płatnością online bezpośrednio podczas zamówienia.