Tegoroczna majówka nie będzie należała do najłatwiejszych. Mimo restrykcji, wielu klientów nie zrezygnuje z kilkudniowego odpoczynku, lecz będzie poszukiwało alternatywnych sposobów spędzania wolnego czasu, możliwości krótkich jednodniowych wyjazdów czy atrakcji w okolicy. Co możesz zrobić, by klienci skorzystali w tym czasie z Twojej oferty? Przedstawiamy kilka pomysłów.
Oferta na długi weekend
Zależnie od tego, do kogo kierujesz swoje usługi, strzałem w dziesiątkę może okazać się stworzenie dedykowanych ofert. Przykładowo świetnie sprawdzi się oferta skierowana do rodzin z dziećmi, która będzie zawierała usługi, dodatki oraz pytania przygotowane z myślą o takich klientach. Inna oferta może być stworzona specjalnie dla par. W takim pakiecie znajdą się usługi, dodatki czy pytania dedykowane tej grupie odbiorców. Klienci chętnie skorzystają z usług, na które normalnie nie mają czasu, co więcej wszyscy mamy już dosyć siedzenia w domu, dlatego przygotowanie spersonalizowanych ofert na majówkę będzie idealnym rozwiązaniem dla wielu osób.
Jeśli posiadasz kilka usług, które chcesz promować na weekend majowy, skorzystaj z osobnego kanału sprzedaży, który umieścisz na przygotowanej podstronie. W ten sposób klienci zobaczą w sklepie wyłącznie usługi przygotowane na ten czas.
Z drugiej strony, jeśli nie chcesz tworzyć osobnego kanału sprzedaży i zależy Ci, by usługa znalazła się w sklepie razem z resztą oferty, wciąż możesz ją wyróżnić, a następnie promować w Internecie korzystając z możliwości generowania linku bezpośredniego do usługi.
Cenne może okazać się połączenie sił z innymi obiektami oferującymi usługi, dlatego wykorzystaj możliwości związane ze współpracą biznesową. Nawiązanie relacji biznesowych pozwoli Ci poszerzyć działanie o dodatkowy kanał sprzedaży i dzięki temu trafić do większej grupy potencjalnych klientów. Jak zacząć sprzedaż przez partnerów biznesowych? – Zobacz artykuł.
Przydatne funkcje
Udostępniając ofertę upewnij się, że korzystasz z możliwości, jakie daje Ci Droplabs. W systemie znajdziesz wiele narzędzi, które sprawią, że sprzedaż będzie prostsza i bardziej efektywna. Przy tworzeniu usługi upewnij się, że wybierasz odpowiedni typ wejściówki i dodajesz dobrej jakości zdjęcie. Odpowiednia prezentacja oferowanych usług to pierwszy krok do sukcesu, dlatego zadbaj, by oferta była przejrzysta i kompletna. Jakie funkcje mogą przydać się do stworzenia oferty na weekend majowy?
Kody rabatowe
Wykorzystaj kody rabatowe, by Twoja oferta stanowiła atrakcyjną alternatywę dla kupujących. Możesz wygenerować kod na wybrane usługi lub całą dostępną w sklepie ofertę i nazwać go według własnych preferencji np. MAJOWKA20, gdy na usługi będzie obowiązywała 20% zniżka.
Dodatki
Na weekend majowy doskonale sprawdzą się także dodatki. Korzystając z nich dajesz klientom możliwość dokupienia do standardowej oferty dodatkowych atrakcji, ubezpieczenia czy płatnego dojazdu. Dzięki temu mogą zakupić bardziej spersonalizowaną ofertę, a Ty masz szansę zwiększyć swój zysk.
Opisy terminów i elastyczne ceny
W przygotowywaniu oferty może przydać Ci się także możliwość ustawiania elastycznych cen, co oznacza, że niektóre terminy będą miały inną cenę już pozostałe. W wielu przypadkach warto dodać także notatki związane z wybranymi terminami. Tym sposóbem możesz przekazać ważne informacje związane z usługą.
Kilkudniowy termin realizacji
Jeśli planujesz sprzedaż usług, które trwają kilka dni (przykładowo zapewniasz atrakcje trwające cały weekend majowy) pamiętaj, by wykorzystać odpowiednią wejściówkę – bilet do wykorzystania w konkretnym dniu lub dniach. Dzięki temu klienci będą mogli zakupić usługę z myślą o dłuższym wypoczynku.