Jedną z głównych zalet sprzedaży online, których nie posiada odpowiednik stacjonarny, jest komponent marketingowy. Podczas rezerwacji i zakupu biletów przez Internet mamy wygodną i nienachalną możliwość zbierania danych o dokonującym transakcję. Dzięki nim można skutecznie personalizować oferty i precyzować promocję atrakcji.
Wśród najpopularniejszych działań marketingowych, których skuteczność sprawdza się w wielu atrakcjach turystycznych i obiektach rozrywkowych, są m.in.:
- newsletter, czyli regularne informowanie klientów o zmianach i ciekawostkach dotyczących atrakcji,
- tworzenie dedykowanych ofert, które często są przesyłane drogą mailową lub jako sms,
- konkursy i wydarzenia.
Prowadzenie różnego rodzaju działań marketingowych wymaga jednak uzyskania zgody od klienta. W systemie Droplabs jest możliwość dodania takiego pola w podsumowaniu zamówienia. Jest ono opcjonalne do zaznaczenia przez kupującego.
Uzyskane w ten sposób zgody marketingowe są zapisywane w systemie, a ich zestawienie można wygodnie wygenerować w postaci raportu w zakładce “Raporty dla firmy” w Panelu Droplabs.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a włączeniem zbierania zgód marketingowych – napisz na [email protected] i podaj, dla którego obiektu chciałbyś/abyś je włączyć.