Droplabs to nie tylko system do sprzedaży biletów online, a także narzędzie do zarządzania biletami, kontroli dostępu atrakcji oraz obsługi klienta. W Panelu Droplabs została wprowadzona nowa funkcjonalność, która na ma celu zwiększenie wygody i przyśpieszenie pracy załogi atrakcji.
W Stanie sprzedaży, który się znajduje w Panelu sprzedaży, w zakładce “W sprzedaży”, pojawiła się możliwość podglądu aktualnej listy wejściówek dla danego terminu. Już na początku warto zaznaczyć, że funkcja ta dotyczy biletów z określonym terminem realizacji, do których należą 3 typy biletów:
- bilet do wykorzystania w konkretnym dniu,
- bilet do wykorzystania w konkretnym dniu i o konkretnej godzinie,
- zamknięte wydarzenie dla grupy zorganizowanej np. urodziny, impreza firmowa.
Lista wejściówek w nowej odsłonie to nie tylko szybszy dostęp do informacji o zakupach na wybrany termin. Jest to także wygodna forma dla osób, które korzystają z Panelu w wersji mobilnej i nie mają czasu czy możliwości pobierać szczegółowe raporty w formie arkuszu kalkulacyjnego.
W szczegółach listy można sprawdzić najważniejsze dane dotyczące wszystkich biletów zakupionych na wybrany termin:
- numer biletu (TID),
- imię i nazwisko klienta,
- status,
- liczba osób,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- cena,
- data wygenerowania.