Czytasz
Dzień Matki w Twoim sklepie online

Dzień Matki w Twoim sklepie online

14 maja 2019

Wszelkiego rodzaju święta i coroczne okazje warto brać pod uwagę, planując strategię promocyjną i wizerunkową Twojego obiektu. Specjalne oferty na Walentynki, Dzień Babci czy Wielkanoc to doskonały sposób na zaprezentowanie swojej marki jako tej zorientowanej, reagującej na bieżące wydarzenia. To także okazja do sprzedaży większej ilości bonów podarunkowych oraz do pozyskania nowych klientów.

26 maja zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że czas przygotować atrakcyjną ofertę na Dzień Matki!

Aby jeszcze bardziej zachęcić do zakupu bonów podarunkowych czy voucherów w Twoim sklepie online, możesz zadbać o ich graficzną oprawę.

Jeśli nie masz czasu na stworzenie estetycznej grafiki, system Droplabs automatycznie przygotuje voucher według poniższego wzoru i dopasuje go, wstawiając Twoje logo, nazwę oraz dane dotyczące specjalnie przygotowanego na konkretną okazję pakietu lub bonu podarunkowego.

Wzór vouchera na Dzień Matki

Wygląd vouchera w oknie wyświetlanym Twojemu klientowi podczas zakupu

Jak włączyć ten wzór w panelu klienta?

  • Zaloguj się do panelu klienta Droplabs: https://panel.droplabs.pl/
  • Przejdź do edycji usługi i w sekcji dotyczącej wyglądu wejściówki wybierz formę Vouchera

Możliwości strategii promocyjnych na Dzień Matki

To, w jaki sposób wyglądać będzie Twoja specjalna oferta na konkretną okazję, zależy od Twoich celów. Poniżej przedstawiamy dwa przykładowe rozwiązania:

Jeśli chcesz, żeby klientki, które już Cię znają same zrobiły sobie prezent lub kupiły voucher swoim Mamom, możesz:

  • Przygotować w sklepie online ofertę związaną z Dniem Matki i ograniczyć ją czasowo i ilościowo, np. udostępnij jedynie 20 pakietów lub 100 biletów w obniżonej cenie.
  • Skontaktować się z klientkami dostępnymi kanałami i poinformować je o sezonowej ofercie. Zaplanuj kiedy wyślesz do nich SMS z linkiem do sklepu online lub dedykowany newsletter. Najlepiej, jeśli poinformujesz je o promocji dwa razy – w momencie jej rozpoczęcia i w momencie jej zakończenia.

Chcesz przyciągnąć zupełnie nowe klientki?

  • Przygotować w sklepie online ofertę związaną z Dniem Matki.
  • Wykupić na Facebooku reklamę skierowaną do osób w konkretnym wieku, mieszkających w Twojej okolicy lub mieście. Pamiętaj o dodaniu w niej linku do strony internetowej z Twoim sklepem!

Powiązane artykuły

warianty usługi w sprzedaży online
6 kwietnia 2021

Skuteczne zarządzanie wariantami usługi

13 lipca 2020

Jak wykorzystać User-generated content w swoim obiekcie?

20 października 2019

Jak tworzyć opisy, które sprzedają?

Arrow-up