Czytasz
Jak poprawić wizerunek swojego sklepu internetowego?

Jak poprawić wizerunek swojego sklepu internetowego?

14 lutego 2020

Wyobrażenie na temat Twojej firmy i sklepu internetowego często przesądza o tym, czy potencjalni klienci zdecydują się na zakup usługi akurat u Ciebie. Wiele czynników wpływa na to, czy Twój sklep postrzegany jest jako godny zaufania, a oferta atrakcyjna. Co więc zrobić, by odbiorcy kupowali właśnie w Twoim sklepie internetowym?

Poinformuj o możliwości kupna biletów online

W pierwszej kolejności należy skutecznie poinformować swoich odbiorców o możliwości kupna usług za pośrednictwem sklepu internetowego. Możesz zrobić to za pomocą mediów społecznościowych. Warto także umieścić przycisk przekierowujący do sklepu bezpośrednio na Facebooku czy Instagramie np. korzystając z opcji swipe up. Dobrym pomysłem jest także umieszczenie naklejki w oddziale, dzięki czemu podczas wizyty klienci dowiedzą się o alternatywnej opcji zakupu wejściówki. Wiele korzyści przyniesie także umieszczenie na swojej stronie internetowej pływającego przycisku, który nie tylko informuje o możliwości kupna usług online, ale przede wszystkim bezpośrednio przekieruje do sklepu, gdzie klient dokona transakcji. Możesz skorzystać także z newsletterów czy SMSów, by zakomunikować zmianę swoim klientom.

naklejka o sprzedaży online

Zadbaj o pozytywne doświadczenie podczas zakupów

Atrakcyjność biletów to kolejna kwestia, którą warto pomyśleć przed wysłaniem pierwszej wejściówki do klienta. Wygląd i funkcjonalność wejściówki pozwalają na zbudowanie pozytywnego wrażenia o Twojej firmie. Możesz w tym celu skorzystać z opcji testowego e-maila z wejściówką, aby upewnić się, że wygląda on prawidłowo.

Zapewnij bezpieczeństwie transakcji

Według Raportu E-commerce 2019, aż 17% internautów nie decyduje się na dokonanie zakupu przez Internet z obawy o bezpieczeństwo płatności. Zapewnij klientów o bezpieczeństwie swoich transakcji informując o certyfikowanym pośredniku płatności – Blue Media S.A. Warto także pochwalić się możliwością podpięcia zakupionej wejściówki do aplikacji Wallet, zarówno dla urządzeń z systemem Android, jak i iOS. 

Stwórz korzystną ofertę

Aż 25% ankietowanych twierdzi, że cena niższa w internecie niż w sklepie stacjonarnym tej samej marki przekonałaby ich do skorzystania z oferty internetowej. Stwórz więc ofertę, która będzie atrakcyjna dla Twoich klientów. Może być to kluczowym czynnikiem, który zdecyduje o tym, czy internauci dokonają zakupów w Twoim sklepie internetowym. Z pewnością atrakcyjne dla klientów będą liczne rabaty cenowe. W tym celu warto skorzystać z możliwości dodania ceny przed obniżką, która pojawi się jako przekreślona. Sprawi to, że oferta wyda się dla klientów bardziej korzystna. Inną ze strategii jest ograniczenie ilości biletów. Takie rozwiązanie sprawdzi się jeśli w swojej ofercie posiadasz usługi z wyższej półki cenowej. Limitowana ilość sprawi, że bilety będą wydawać się wyjątkowe i niedostępne. Spróbuj także dostosowywać swoją ofertę do konkretnego dnia. Bardziej korzystne ceny w wybranym dniu sprawią, że klienci będą postrzegać to jako okazję.

Korzystna oferta

Dodawaj atrakcyjne treści

Wśród respondentów, 11% przyznaje, że do skorzystania z oferty sklepu internetowego przekonałyby ich interesujące materiały oraz rabaty proponowane na fanpage’u. W odpowiedzi na to – twórz atrakcyjne i przyciągające treści, by angażować odbiorców i budować z nimi długotrwałą relację. Nie wiesz jak ani o czym pisać? Przeczytaj nasz artykuł na temat content marketingu! 

Powiązane artykuły

20 listopada 2019

Wersje językowe i tłumaczenia w Twoim sklepie online!

Arrow-up