Image

Blog

Poznawaj ciekawostki z branży technologicznej i zwiększaj sprzedaż w swojej atrakcji turystycznej!

23 września 2020

Docieraj do nowych klientów dzięki Google Moja Firma

Czym jest Google Moja Firma? Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie, które zadba o Twoją widoczność w Internecie. Wizytówka Google pozwala użytkownikom dotrzeć do Twojej firmy i uzyskać podstawowe informacje na jej temat dzięki wynikom… Czytaj dalej

14 września 2020

Sprzedaż i rezerwacja usług na torze kartingowym

Prowadzisz tor gokartowy? System Droplabs posiada mnóstwo funkcji, które ułatwią Ci zarządzanie sprzedażą i rezerwacją wejściówek w obiekcie. Możesz sprzedawać nie tylko vouchery, ale również karnety, imprezy okolicznościowe, pojedyncze wejścia, jak również umożliwić wygodną rezerwację… Czytaj dalej

31 sierpnia 2020

Skuteczna sprzedaż internetowa w Aquaparku Sopot

Aquapark Sopot stanowi jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc, kojarzonych z rodzinną rozrywką w Trójmieście. Jest to doskonałe miejsce zarówno do aktywnego odpoczynku, jak i kompleksowego zadbania o swoje ciało. Ponadto do dyspozycji gości jest strefa… Czytaj dalej

24 sierpnia 2020

Internetowa sprzedaż biletów według Parku Wodnego w Krakowie

Park Wodny w Krakowie jest jednym z większych aquaparków w Polsce. To miejsce, w którym woda jest w 100% uzdatniana pod względem bakteriologicznym. Dzięki temu nie wywołuje podrażnień oczu czy skóry i jest idealna nawet dla niemowląt. Park Wodny to gwarancja… Czytaj dalej

3 sierpnia 2020

Omijanie kolejki do kasy biletowej

Możliwość ominięcia kolejki do kasy biletowej to popularna zachęta do kupienia biletu on-line do obiektu rekreacyjnego. Sklepy w technologii Droplabs mogą od teraz w wyraźny sposób informować klienta o możliwości pominięcia kolejki do kasy. Klient… Czytaj dalej

30 lipca 2020

Sprzedaż biletów z kilkudniowym terminem realizacji

Jeśli chcesz umożliwić klientom zakup biletów na kilka dni bądź możliwość skorzystania z weekendowej oferty - dodaj bilet kilkudniowy do swojego sklepu internetowego. Bilety kilkudniowe to rozwiązanie, które nie tylko pomoże Ci zwiększyć sprzedaż, ale… Czytaj dalej

28 lipca 2020

Jak zorganizować sprzedaż oferty urodzinowej?

Jeśli oferujesz organizację urodzin w swoim obiekcie: parku rozrywki, sali zabaw czy aquaparku - teraz możesz zrobić to jeszcze szybciej korzystając z możliwości swojego panelu Droplabs. Nie musisz już tworzyć specjalnego kwestionariusza, który wypełnia klient… Czytaj dalej

17 lipca 2020

Sprzedaż online to dzisiaj must-have

COT Operator Zakopane od 18 lat, z sukcesem, tworzy i wspiera turystykę w Zakopanem. To młody zespół złożony z najlepszych specjalistów, którzy przez ostatnie lata zbudowali nowoczesną firmę, która rocznie obsługuje ponad 60 tysięcy klientów… Czytaj dalej

13 lipca 2020

Jak wykorzystać User-generated content w swoim obiekcie?

Gdyby ktoś powiedział Ci, że możesz zwiększyć sprzedaż w swojej firmie bez dodatkowego wysiłku? Brzmi jak marzenie? Przeczytaj zatem czym jest i jak wykorzystać User-generated content. Czym jest User-generated content? User-generated content, czyli w skrócie… Czytaj dalej

26 czerwca 2020

Najciekawsze działania marketingowe branży atrakcji i aquaparków

Przygotowaliśmy dla Was zestawienie najciekawszych akcji przeprowadzonych przez naszych klientów. Zachęcamy do czerpania inspiracji i szukania własnych sposób na zaprezentowanie oferty. Otwarcie obiektów Kiedy zaczęły pojawiać się pierwsze informacje dotyczące luzowania obostrzeń - wszyscy odetchnęliśmy… Czytaj dalej

Arrow-up