Możliwość ominięcia kolejki do kasy biletowej to popularna zachęta do kupienia biletu on-line do obiektu rekreacyjnego. Sklepy w technologii Droplabs mogą od teraz w wyraźny sposób informować klienta o możliwości pominięcia kolejki do kasy. Klient nie tylko widzi stosowną informację na liście usług w sklepie, ale również na wejściówce. Aby ustawić tą opcję, wejdź w edycje wybranej usługi w panelu klienta.
Notatka przy terminie realizacji
Jeśli chcesz umieścić dodatkowe instrukcję gdzie powinien skierować się klient, zrób to w opisie usługi lub dodaj je w notatce do terminu realizacji. Jak wykorzystywać notatki pisaliśmy tutaj.
Inne opcje, które mogą usprawnić sprzedaż i obsługę klientów
Warto pamiętać także o stworzeniu oferty w języku angielskim. Korzyści dwujęzycznego sklepu przedstawialiśmy w tym artykule.
Jeśli zdarza się że goście odwiedzają Twój obiekt przez kilka dni pod rząd, pomocne może być użycie opcji biletów wielodniowych. Pisaliśmy o nich w tym artykule.
Umożliwiasz rozszerzenie standardu biletu o opcje dodatkowe? Z pomocą może przyjść funkcjonalność dodatków.
Jeśli natomiast organizujesz sprzedaż np. lekcji pływania czy masaży w tym artykule uzyskasz więcej informacji jakie możliwości niesie system Droplabs.
Natomiast jak sprzedawać urodziny lub inne wydarzenia grupowe opisane jest w tym artykule.