Droplabs umożliwia wygodną współpracę partnerską. Możesz zatem poszerzyć swoje kanały dystrybucji, a tym samym pozwolić na zakup Twoich usług bezpośrednio w obiekcie partnera. Jak rozpocząć sprzedaż B2B korzystając z Systemu Droplabs? Jakie związane ze współpracą partnerską możliwości znajdziesz w systemie?
Dodatkowy kanał sprzedaży
Przypuśćmy, że prowadzisz park rozrywki lub sprzedajesz wycieczki i chcesz dotrzeć do nowych klientów. Tymczasem w okolicy jest hotel, do którego przyjeżdżają turyści. Jeśli nawiążesz z nim współpracę, Twoje usługi mogą być sprzedawane także przez pracowników hotelu (ale również w pensjonatach czy biurach podróży). A co najważniejsze, to wszystko może odbywać się z wykorzystaniem systemu Droplabs. Zatem informacje na temat sprzedaży, raporty oraz udostępnione do sprzedaży usługi znajdziesz w jednym miejscu.
Sprzedaż B2B jest niezwykle wygodna – Ty zdobywasz nowych klientów, a Twoi partnerzy poszerzają swoją ofertę, zwiększając tym samym satysfakcję gości bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Nawiązywanie relacji biznesowych online
Sam proces nawiązywania relacji jest niezwykle prosty. Skontaktuj się z nami, a wygenerujemy dla Ciebie zaproszenie, które możesz wysłać swoim potencjalnym partnerom lub umieścić na stronie. Dzięki temu zainteresowane firmy łatwo skorzystają z możliwości współpracy. Proces nawiązywania umów jest zautomatyzowany, a umowa może zostać zawarta w wersji papierowej lub elektronicznej.
Zobacz, jak zrobił to nasz klient – Zatorland
Zarządzanie ofertą
Czym różni się to od tradycyjnego zawieranie partnerstw?
Zarządzanie współpracą bezpośrednio z panelu umożliwia spersonalizowanie oferty oraz ustalanie zniżek (procentowych i kwotowych) na wybrane usługi dla konkretnej grupy partnerów. Łatwo zorganizujesz ofertę ustalając, jakie usługi lub ich warianty mają znaleźć się w sprzedaży. Dodatkowo możesz generować raporty związane ze sprzedażą partnerską oraz dokonywać automatycznych rozliczeń. Zobacz, artykuł na temat raportów.
Nie musisz martwić się liczbą sprzedanych miejsc – system umożliwia synchronizację między wszystkimi kanałami. Nie ma znaczenia, czy sprzedajesz bilety w kasie, przez partnerów B2B czy kanał online – wszystkie wejściówki generowane są z jednej puli.
Panel zakupów
Dedykowany panel zakupów umożliwia zamawianie usług bezpośrednio od partnerów B2B oraz przeglądanie zakupionych wejściówek. Dzięki temu współpracujący z Tobą obiekt będzie w stanie w kilka sekund wygenerować wejściówkę dla klienta. Może przy tym skorzystać z wybranej metody płatności: płatności online w czasie rzeczywistym, odroczonej płatności na koniec miesiąca, rozliczenia za zużyte bilety, może też dokonać samej rezerwacji. Co więcej, Twój partner może również generować raporty związane z zamówionymi biletami.
Zobacz, jak błyskawiczny jest proces zakupu od partnerów B2B – przeczytaj artykuł.
Czytaj więcej: