Czytasz
Jak zacząć sprzedaż B2B przez System Droplabs?

Jak zacząć sprzedaż B2B przez System Droplabs?

1 marca 2021

Droplabs umożliwia wygodną współpracę partnerską. Możesz zatem poszerzyć swoje kanały dystrybucji, a tym samym pozwolić na zakup Twoich usług bezpośrednio w obiekcie partnera. Jak rozpocząć sprzedaż B2B korzystając z Systemu Droplabs? Jakie związane ze współpracą partnerską możliwości znajdziesz w systemie?

Dodatkowy kanał sprzedaży

Przypuśćmy, że prowadzisz park rozrywki lub sprzedajesz wycieczki i chcesz dotrzeć do nowych klientów. Tymczasem w okolicy jest hotel, do którego przyjeżdżają turyści. Jeśli nawiążesz z nim współpracę, Twoje usługi mogą być sprzedawane także przez pracowników hotelu (ale również w pensjonatach czy biurach podróży). A co najważniejsze, to wszystko może odbywać się z wykorzystaniem systemu Droplabs. Zatem informacje na temat sprzedaży, raporty oraz udostępnione do sprzedaży usługi znajdziesz w jednym miejscu.

Sprzedaż B2B jest niezwykle wygodna – Ty zdobywasz nowych klientów, a Twoi partnerzy poszerzają swoją ofertę, zwiększając tym samym satysfakcję gości bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Nawiązywanie relacji biznesowych online

Sam proces nawiązywania relacji jest niezwykle prosty. Skontaktuj się z nami, a wygenerujemy dla Ciebie zaproszenie, które możesz wysłać swoim potencjalnym partnerom lub umieścić na stronie. Dzięki temu zainteresowane firmy łatwo skorzystają z możliwości współpracy. Proces nawiązywania umów jest zautomatyzowany, a umowa może zostać zawarta w wersji papierowej lub elektronicznej.

Zobacz, jak zrobił to nasz klientZatorland

zatorland-b2b

Zarządzanie ofertą

Czym różni się to od tradycyjnego zawieranie partnerstw?

Zarządzanie współpracą bezpośrednio z panelu umożliwia spersonalizowanie oferty oraz ustalanie zniżek (procentowych i kwotowych) na wybrane usługi dla konkretnej grupy partnerów. Łatwo zorganizujesz ofertę ustalając, jakie usługi lub ich warianty mają znaleźć się w sprzedaży. Dodatkowo możesz generować raporty związane ze sprzedażą partnerską oraz dokonywać automatycznych rozliczeń. Zobacz, artykuł na temat raportów.

uslugi-b2b

Nie musisz martwić się liczbą sprzedanych miejsc – system umożliwia synchronizację między wszystkimi kanałami. Nie ma znaczenia, czy sprzedajesz bilety w kasie, przez partnerów B2B czy kanał online – wszystkie wejściówki generowane są z jednej puli.

Panel zakupów

Dedykowany panel zakupów umożliwia zamawianie usług bezpośrednio od partnerów B2B oraz przeglądanie zakupionych wejściówek. Dzięki temu współpracujący z Tobą obiekt będzie w stanie w kilka sekund wygenerować wejściówkę dla klienta. Może przy tym skorzystać z wybranej metody płatności: płatności online w czasie rzeczywistym, odroczonej płatności na koniec miesiąca, rozliczenia za zużyte bilety, może też dokonać samej rezerwacji. Co więcej, Twój partner może również generować raporty związane z zamówionymi biletami.

Zobacz, jak błyskawiczny jest proces zakupu od partnerów B2B – przeczytaj artykuł.

panel zakupów

Czytaj więcej:

Powiązane artykuły

zimowe sporty
7 grudnia 2020

Zimowa oferta w sklepie online

bilety na lodowisko
16 grudnia 2020

Lodowisko w Internecie. Jak sprzedawać bilety online?

Arrow-up