Image

Blog

Poznawaj ciekawostki z branży technologicznej i zwiększaj sprzedaż w swojej atrakcji turystycznej!

11 października 2022

Ograniczenie zakupu usługi

Automatyzacja procesów sprzedażowych i rozszerzenie sposobu definiowania biletów w systemie Droplabs możliwe za pomocą ograniczenia zakupu usługi. Funkcjonalność ta pozwala na warunkowe uzależnienie zakupu biletów i ich wariantów. Jak? W Panelu można wygodnie zdefiniować bilety,… Czytaj dalej

4 października 2022

Co się dzieje po zakupie biletu? Jak jest informowany obiekt?

System Droplabs przywiązuje dużą wagę do informowania klientów o tym, co dzieje się w ich sklepie online. Jak wygląda potwierdzenie sprzedania wejściówki? W jaki sposób informowany zostaje obiekt, a także w jaki sposób klient kupujący… Czytaj dalej

29 września 2022

Twórz elastycznie cenniki w systemie Droplabs

Chcemy przedstawić nową odsłonę systemu definiowania cen. Poznaj zalety nowych cenników, a także przykłady ich zastosowania. Wcześniej Jeśli choćby raz miałeś okazję tworzyć lub edytować bilety w Panelu Droplabs, to ten widok jest Ci znany:… Czytaj dalej

12 września 2022

Webinar: Pozycjonowanie lokalne w Google. Jak do tego podejść?

Wraz z zakończeniem lata przechodzimy do rozpoczęcia roku szkolnego i sezonu jesienno-zimowego. Jest to idealny moment na uzupełnienie wiedzy, która pomoże w promocji i zwiększeniu widoczności atrakcji w Internecie. W ramach Akademii Atrakcji Turystycznych zapraszamy… Czytaj dalej

7 września 2022

Upselling – zwiększenie wartości koszyka przez rekomendowanie usług

Upselling to funkcjonalność systemu Droplabs, dzięki której możesz zwiększać wartość koszyka, a także optymalizować ścieżkę zakupową swoich klientów. Dowiedz się, jak skutecznie wykorzystywać rekomendowania usługi do aktualnie dodanej w koszyku! Upselling jest funkcjonalnością, która jednocześnie… Czytaj dalej

Cross-selling - wykorzystanie nawzajem potencjału różnych atrakcji
8 sierpnia 2022

Cross-selling – wykorzystanie nawzajem potencjału różnych atrakcji

Droplabs to nie jest zwykły sklep internetowy dla atrakcji. W tym tygodniu chcemy przedstawić nową, pilotażową metodę dotarcia do klientów - cross-selling, czyli tak zwaną sprzedaż krzyżową. Poznaj zalety cross-sellingu w odsłonie Droplabs! Prowadzisz kilka… Czytaj dalej

2 sierpnia 2022

Jak reagować na negatywne opinie w Internecie?

Wyobraźmy sobie, że przez lata pracowałeś nad założeniem, rozwojem i promocją swojego obiektu turystycznego. Przemyślałeś każdy najdrobniejszy detal miejsca i włożyłeś sporo wysiłku, aby zaczęło ono funkcjonować. Zdajesz sobie sprawę, że opinie gości mogą stanowić… Czytaj dalej

Wyróżnione informacje na biletach i obsługa systemu w języku ukraińskim - nowe funkcjonalności Droplabs
25 lipca 2022

Wyróżnione informacje na biletach i obsługa systemu w języku ukraińskim

Wakacje trwają, sezon wrze a my nie zatrzymujemy się z wprowadzaniem nowości w systemie Droplabs. Obecnie u dużej części naszych klientów trwa najbardziej aktywny i zapracowany okres. Właśnie dlatego zgłaszają oni jeszcze więcej swoich potrzeb.… Czytaj dalej

18 lipca 2022

Droplabs kompatybilny z WordPressem, WIX, Joomla oraz stronami HTML

Szybkie działanie, bezpieczeństwo i duży wybór funkcjonalności, to nie jedyne zalety systemu do sprzedaży usług turystycznych online Droplabs. Nie mniej ważnym aspektem każdego oprogramowania implementowanego na stronę klienta jest jego uniwersalność pod kątem kompatybilności. Element… Czytaj dalej

7 lipca 2022

Nowy kompaktowy wygląd wejściówki

Aktywnie pracujemy nad każdym, nawet najdrobniejszym szczegółem naszego systemu. Wdrażamy nowe funkcjonalności, a także dopracowujemy szczegóły estetyczne narzędzia. Dzisiaj chcemy się podzielić nowością, którą jest zarówno estetyczna, jak i funkcjonalna, a dodatkowo jest przyjazna dla… Czytaj dalej

Arrow-up