Image

Blog

Poznawaj ciekawostki z branży technologicznej i zwiększaj sprzedaż w swojej atrakcji turystycznej!

1 grudnia 2022

Sprzedaż partnerska biletów do atrakcji turystycznych przez Aparthotel Gievont Boutique

Strategii co do zwiększenia sprzedaży biletów do atrakcji turystycznej czy wejściówek do obiektu rozrywkowego jest wiele. W obszarach turystycznych, jak np. Podhale i Tatry, konkurencja jest wysoka, dlatego duża część działań promocyjnych może się wiązać… Czytaj dalej

18 listopada 2022

Podziękowanie za odwiedzenie atrakcji i zbieranie opinii klientów

Wrażenie od wizyty w atrakcji czy innym obiekcie rozrywkowym nie ogranicza się jedynie do czasu spędzonego tam czy obsługi klienta na miejscu. Zaczyna się ono od pierwszego kontaktu z atrakcją: czy to poprzez wejście na… Czytaj dalej

13 listopada 2022

Zgoda marketingowa

Jedną z głównych zalet sprzedaży online, których nie posiada odpowiednik stacjonarny, jest komponent marketingowy. Podczas rezerwacji i zakupu biletów przez Internet mamy wygodną i nienachalną możliwość zbierania danych o dokonującym transakcję. Dzięki nim można skutecznie… Czytaj dalej

20 października 2022

Wdrożenie systemu sprzedaży online w Rogalowym Muzeum Poznania

Sprzedaż biletów przez Internet to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży, a także sposób na optymalizację pracy zespołu atrakcji zarówno w zakresie obsługi klientów, jak i w przypadku rozliczeń i analizy. Nie ma nic lepszego niż… Czytaj dalej

11 października 2022

Ograniczenie zakupu usługi

Automatyzacja procesów sprzedażowych i rozszerzenie sposobu definiowania biletów w systemie Droplabs możliwe za pomocą ograniczenia zakupu usługi. Funkcjonalność ta pozwala na warunkowe uzależnienie zakupu biletów i ich wariantów. Jak? W Panelu można wygodnie zdefiniować bilety,… Czytaj dalej

4 października 2022

Co się dzieje po zakupie biletu? Jak jest informowany obiekt?

System Droplabs przywiązuje dużą wagę do informowania klientów o tym, co dzieje się w ich sklepie online. Jak wygląda potwierdzenie sprzedania wejściówki? W jaki sposób informowany zostaje obiekt, a także w jaki sposób klient kupujący… Czytaj dalej

29 września 2022

Twórz elastycznie cenniki w systemie Droplabs

Chcemy przedstawić nową odsłonę systemu definiowania cen. Poznaj zalety nowych cenników, a także przykłady ich zastosowania. Wcześniej Jeśli choćby raz miałeś okazję tworzyć lub edytować bilety w Panelu Droplabs, to ten widok jest Ci znany:… Czytaj dalej

12 września 2022

Webinar: Pozycjonowanie lokalne w Google. Jak do tego podejść?

Wraz z zakończeniem lata przechodzimy do rozpoczęcia roku szkolnego i sezonu jesienno-zimowego. Jest to idealny moment na uzupełnienie wiedzy, która pomoże w promocji i zwiększeniu widoczności atrakcji w Internecie. W ramach Akademii Atrakcji Turystycznych zapraszamy… Czytaj dalej

7 września 2022

Upselling – zwiększenie wartości koszyka przez rekomendowanie usług

Upselling to funkcjonalność systemu Droplabs, dzięki której możesz zwiększać wartość koszyka, a także optymalizować ścieżkę zakupową swoich klientów. Dowiedz się, jak skutecznie wykorzystywać rekomendowania usługi do aktualnie dodanej w koszyku! Upselling jest funkcjonalnością, która jednocześnie… Czytaj dalej

Cross-selling - wykorzystanie nawzajem potencjału różnych atrakcji
8 sierpnia 2022

Cross-selling – wykorzystanie nawzajem potencjału różnych atrakcji

Droplabs to nie jest zwykły sklep internetowy dla atrakcji. W tym tygodniu chcemy przedstawić nową, pilotażową metodę dotarcia do klientów - cross-selling, czyli tak zwaną sprzedaż krzyżową. Poznaj zalety cross-sellingu w odsłonie Droplabs! Prowadzisz kilka… Czytaj dalej

Arrow-up