Image

Blog

Poznawaj ciekawostki z branży technologicznej i zwiększaj sprzedaż w swojej atrakcji turystycznej!

E-commerce - przyszłość branży turystycznej - Droplabs
20 czerwca 2022

E-commerce – przyszłość branży turystycznej

Pojęcie e-commerce nie jest dla nikogo obce. Sprzedaż towarów przez Internet była nieodłącznym elementem naszej wspólnej codzienności przez ostatnie dwa lata. Wiele osób po raz pierwszy dokonało zakupu w tej formie podczas pandemii. Teraz, gdy… Czytaj dalej

6 czerwca 2022

Integracja systemu Droplabs z biletomatami

Przygotowaliśmy dla naszych klientów kolejny kanał sprzedaży - możliwość dokonania zakupów przez bezobsługowe biletomaty. W Droplabs to już 5 kanał, który dołączył do sprzedaży przez stronę internetową atrakcji, jej fanpage na Facebooku, wewnętrznej (na miejscu)… Czytaj dalej

Nowe funckje - Obsługa wersji językowych - Droplabs
23 maja 2022

Obsługa nowych wersji językowych

Możliwość obsługiwania klientów obcojęzycznych jest szczególnie ważna w branży turystycznej. W systemie Droplabs już teraz możesz stworzyć swoją ofertę w 6 językach. Nie zatrzymujemy się na osiągniętym i w najbliższych tygodniach zostaną dodane kolejne. Dowiedz… Czytaj dalej

Reklama w social mediach dla atrakcji turystycznych - Webinar Droplabs
19 maja 2022

Webinar: Reklama atrakcji turystycznych w social mediach, która działa!

Wakacje już wkrótce, dlatego czas zorganizować ostatnie przygotowania przed sezonem letnim w atrakcjach turystycznych! Stworzyliśmy Akademię Atrakcji Turystycznych, aby wspierać właścicieli i managerów w rozwoju ich obiektów. Właśnie dlatego już 14 czerwca odbędzie się kolejny… Czytaj dalej

Polskie atrakcje turystyczne a klienci zagraniczni | Droplabs
27 kwietnia 2022

Polskie atrakcje turystyczne a klienci zagraniczni

Liczba cudzoziemców, którzy odwiedzają Polskę, z każdym rokiem rośnie. Podobną tendencję widzimy w statystykach związanych z obcokrajowcami, którzy podjęli decyzję o przeprowadzce tymczasowej lub stałej do naszego kraju. Czy polska branża turystyczna jest przygotowana na… Czytaj dalej

Skuteczna obsługa klienta w branży turystycznej | Droplabs
12 kwietnia 2022

Skuteczna obsługa klienta w branży turystycznej

Podstawą dobrze zarządzanej atrakcji turystycznej jest skuteczna obsługa klienta. Jest ona nieodłączną częścią doświadczenia odwiedzających. Mowa tu jednak nie tylko o obsłudze na miejscu, a o kompleksowym wsparciu klientów: od pierwszego kontaktu i zakupu biletów,… Czytaj dalej

Badanie zadowolenia klientów w polskiej branży turystycznej | Droplabs
6 kwietnia 2022

Badanie zadowolenia klientów w polskiej branży turystycznej

Czy klient jest zadowolony z odwiedzenia Twojej atrakcji? Co mu się spodobało, a do jakich elementów ma uwagi? Odpowiedzi na te pytania pełnią nadzwyczaj ważną rolę w funkcjonowaniu firmy, zwłaszcza w branży turystycznej. Na ich… Czytaj dalej

Nowości w Droplabs - skanowanie wejściówek z Panelu oraz zarządzanie adresem e-mail do faktury
30 marca 2022

Skanowanie wejściówek z Panelu oraz zarządzanie adresem e-mail do faktury

Nadchodzi nowe! Chcielibyśmy podzielić się aż dwiema nowymi funkcjami systemu Droplabs. Możliwość skanowania wejściówek bezpośrednio z Panelu oraz Zarządzanie adresem e-mail do otrzymywania faktur są odpowiedzią na sugestie naszych klientów. Więcej o nich w dalszej… Czytaj dalej

Bezpłatny ebook - Promocje sezonowe i okazje specjalne
25 marca 2022

Ebook: Promocje sezonowe i okazje specjalne – sposób na zwiększenie sprzedaży w atrakcji turystycznej

Podczas planowania działań marketingowych przedsiębiorcy często skupiają się jedynie na swojej stałej ofercie. Nie można jednak zapominać o wielu okazjach tematycznych oraz różnego rodzaju świętach, którymi kalendarz jest wypełniony. W nowym ebooku opracowaliśmy zestawienie pomysłów,… Czytaj dalej

Webinar: Skuteczna promocja atrakcji turystycznych w Internecie | Droplabs
21 marca 2022

Webinar: Skuteczna promocja atrakcji turystycznych w Internecie

Pierwszy webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych jest już za nami. Podczas niego Krystian Borkowski, redaktor naczelny ParkMag oraz założyciel agencji Emotions Group dzielił się ekspercką wiedzą na temat marketingu online w branży turystycznej. Poznaj… Czytaj dalej

Arrow-up